Macara Travel

Bizi İzləyin
m

Dünyanın 10 ən gözəl dəmiryol vağzalı

m

Dünyanın 10 ən gözəl dəmiryol vağzalı

Grand Central Terminal, New York, ABŞ

Nyu-Yorkun dünyanın ən qədim və ən böyük stansiyası  44 platforma və 67 yola malikdir. Stansiya iki səviyyəlidir: 41 pillə birinci pillədə yerləşib, 26-sı isə ikinci pillədə. Bina yüz ildən çox əvvəl - 1913-cü ildə tikilmişdir və əvvəllər onun yerində bir stansiya da var idi. Grand Central Terminal, fərqləndirici xüsusiyyətləri simmetriya, incə bəzəklərdən bəzək, fiqurlu heykəllər və qızıl yapışdırmalar olan eklektik Boz-ar üslubunda hazırlanmışdır.Binada bir neçə məşhur kafe və restoran var, xüsusən istiridyə barını tərifləyirlər. Bir kinoteatr da var, buna görə qatar gecikirsə və ya stansiyaya çox erkən gəlmisinizsə, filmə baxmaqla vaxtınızı keçirə bilərsiniz.
Sankt Pancras Beynəlxalq Stansiyası, London, Böyük Britaniya

Stansiya, bu siyahıdakı digərləri kimi, gənc deyil: 1868-ci ildə açıldı və Londonun mərkəzindəki İngilis Kitabxanasının qarşısında yerləşir. Budur, beşulduzlu bir otel St. Pancras Renaissance Hotel (inanılmaz dərəcədə gözəl), bu əsas stansiya binasıdır. Neo-gotik üslubda qırmızı kərpicdən tikilmiş və bu memarlıq istiqamətin ən parlaq nümunələrindən biri hesab olunur.Müqəddəs Pancras International nəinki əla görünür, eyni zamanda mühüm nəqliyyat mərkəzidir. Buradan, məsələn, İngilis kanalının altından keçən Eurostar qatarlarında Paris və Brüsselə uçuşlar edilir.
Antverpen Mərkəzi Stansiyası, Antverpen, Belçika

Fotoşəkillərdən elə görünür ki, bu bəzi köhnə qraf nəslinin ailələrinin və ya hətta kral ailəsinin malikanəsidir. Stansiya 1905-ci ildə açıldı, ancaq qatarlar buradan 1898-ci ildə, desabarkader inşa edildikdən sonra  yola düşdü -bu platformaları və onların üstündəki örtükləri ilə stansiyanın bir hissəsidir.
Gözəl bina zamanın keçməsinə çətinliklə müqavimət göstərdi: sözün hərfi mənasında XX əsrin ortalarında dağılmağa başladı. Söküntüdən 1975-ci ildə stansiyaya təyin edilmiş bir memarlıq abidəsi statusu səbəbindən qarşısı alındı. 1998-ci ildə başlayan bərpa yalnız on il sonra tamamlandı. Stansiya fərqli bir tərtibat aldı: bir səviyyə yerinə üç oldu. Yenidənqurma zamanı Antverpen Centraal önlüklərə yeni bir keçid inşa etdi, ancaq bir qalaya bənzəyən bina hələ də dayanır.
Sao Bento Stansiyası (Estacao de Sao Bento), Porto, Portuqaliya

Sao Bento stansiyasından əvvəl burada Sao Bento de Ave Maria monastırı var idi. 1783-cü ildəki yanğından sonra bərpa edildi, lakin tədricən yer tərk edildi. O dövrdə dəmir yolu şəbəkəsi fəal inkişaf edirdi və 1900-cü ildə monastırın qatar stansiyasına çevrilməsi üzərində iş başladı.Bina neoklassik üslubda inşa edilmişdir. İçərisində dövrünün ən yaxşı sənətkarlarından olan, Portuqaliyalı azulejo plitələrini rəngləyən Georges Colasın bir çox əsəri var. Stansiyanın divarlarını bəzəyən süjetlər arasında tarixi epizodlar və döyüş səhnələri var. Bir sözlə, qatar gözləyərkən görəcəyiniz bir şey var.
Strasburq Stansiyası (Gare de Strasbourg), Strasburq, Fransa

Kənarda, stansiya müasir və qeyri-adi görünür - tamamilə şüşə yarımdairəli bir binadır. Qübbə nisbətən yaxınlarda ortaya çıxdı. Bundan əvvəl stansiya o dövrün quruluşlarına uyğun olan bir binaya bənzəyirdi - 1883-cü ildə açıldı, ancaq tikinti daha 5 il davam etdi.2007-ci ilin sonunda tamamlanan yenidənqurma işləri təqribən 150 milyon avro aldı. Bina mümkün olan hər şeylə təchiz olunmuşdur: yer altındakı istilik, ağır trafikin izlənməsinə və qatar fasilələrinin qarşısını almağa imkan verən ən yeni elektrik mərkəzləşdirmə sistemi, müxtəlif təhlükəsizlik sistemləri.
Kanazawa stansiyası, Kanazawa, Yaponiya

Kanazawa Stansiyasının binası  müasir üslubları ilə ənənəvi Yapon memarlığının maraqlı bir qarışığıdır. Giriş əl ilə hazırlanmış taxta sütunlardan hazırlanmış nəhəng on dörd metrlik bir arka kimi görünür. Ondan sütunların özləri ilə kəskin şəkildə zidd olan şüşə dam başlayır.
Kanazawa Stansiyasının içərisində çoxlu yaşıllıq var: ağaclar və kollar var. Hətta çeşmələr də var. İçəri girdikdən sonra qatarı gözləyərək vaxtın necə sürətlə getdiyini fərq etməyəcəksiniz. Bina özü də üslubların cəsarətli birləşməsinə baxmayaraq təəccüblü şəkildə ahəngdar görünür.
Chhatrapati Shivaji Stansiyası (Mumbai, Hindistan)

Stansiya yerləşdiyi yerə görə deyil, 17-ci əsrdə o zamankı müsəlman hökmdarlarına qarşı üsyan qaldıran Hindistanın milli qəhrəmanı Şivajinin adı ilə adlandırılmışdır. Ancaq 1996-cı ilə qədər stansiya Kraliça Viktoriyanın şərəfinə Victoria Terminus adlanırdı.Antverpen Centraal kimi bina saraya çox bənzəyir. Stansiyanın dekorasiyası təəssüratı daha da artırır: balustrade olan bir pilləkən, buruq oymalardan taxta yapışdırmalar, mis çarxlar. Bu, Hindistanın ən işlək stansiyalarından biridir, yalnız yerli qatar marşrutlarına deyil, həm də uzun məsafəli qatarlara da xidmət göstərir.
Southern Cross Stansiyası, Melbourne, Avstraliya

Melburnun əsas dəmiryol stansiyası, tarixinə 1859-cu ildə Spencer Street Station adı altında açılanda başlayır. Stansiya 1960-cı ildə əsaslı yenidənqurmadan keçdi və sonra 2000-ci ildə yenidən quruldu və genişləndirilərək müasir görkəmə gətirildi. On üç il sonra iki yeni platforma əlavə olundu, onlar ümumilikdə on altı oldu.
Kənarda, stansiya damın qeyri-adi forması ilə seçilir. O əyri, dalğalıdır. Orijinal və tanınan görünür - belə bir bina heç bir şeylə qarışdırıla bilməz.
Puerta de Atocha Station, Madrid, İspaniya

Adı 19-cu əsrin ortalarında sökülən Atoçanın şəhər qapılarından gəlir. Stansiyada qatarların Valensiya, Sevilya, Barselona kimi böyük turizm şəhərlərinə getdiyi üç platforması var.Bina monumental görünür və içəridə bol bol yaşıllıqlar var. Xurma ağacları olan bir qış bağı və tısbağaların yaşadığı bir su anbarı var.
 Haydarpasa Gari Stansiyası, İstanbul, Türkiyə

Stansiya İstanbulun Asiya hissəsində yerləşir, qatarlar buradan paytaxtın ətrafına və Türkiyənin bütün şərqinə yola düşür. Doğrudan dənizə gedən toplu bir yarımadada tikilmişdir. Stansiyadan Boğaziçi keçmək üçün bir bərə tuta bilərsiniz.Haydarpasha mühüm nəqliyyat mərkəzi olduğundan, adətən burada sıx olur. Bina ilk dəfə 1908-ci ildə açılıb və stansiya 19-cu əsrin yetmişinci illərindən bəri mövcuddur. Memarlıqda avropa xüsusiyyətləri təxmin edilir və bu, təsadüfi deyil, çünki bina Almaniyadan gələn memarlar tərəfindən hazırlanmışdır.

Şərh Yaz